BPSC: platforma komunikacyjna eLink

Zgłoszenia serwisowe, aktualizacje oprogramowania, prezentacje nowych rozwiązań BPSC SA, a nawet zarządzanie komunikacją w trakcie wdrożenia systemu – to funkcje zapewniane przez platformę eLink, uruchomioną w ramach dofinansowania unijnego.

Oprogramowanie eLink powstało przy wsparciu funduszami z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Działanie 8.2. Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B). Na potrzeby obsługi serwisowej udostępniane jest bezpłatnie użytkownikom systemu Impuls 5.

eLink to platforma komunikacyjna, która działa w postaci serwisu internetowego. Za jej pośrednictwem klienci i partnerzy biznesowi BPSC mogą w bezpieczny, szyfrowany sposób wymieniać informacje w trybie offline, a także komunikować się online w formie tekstowej oraz z wykorzystaniem VoIP i VideoIP. Dzięki takim rozwiązaniom możliwe jest prowadzenie obsługi zgłoszeń serwisowych dotyczących systemu Impuls 5, baz danych oraz sprzętu. Platforma zawiera również bazę z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Platforma eLink będzie również wykorzystywana do obsługi otwartych projektów. W ramach prac rozwojowych do rozwiązania przeniesiono całą komunikację prowadzoną w ramach wdrożenia rozwiązań oferowanych przez BPSC. Korespondencja prowadzona na linii dział wdrożeń – klient rejestrowana jest w eLinku koordynującym wymianę informacji oraz archiwizującym wzajemne ustalenia.

– Platforma eLink zastąpi starsze oprogramowanie eDok, wykorzystywane do tej pory przez dział serwisowy BPSC – podkreśla Ireneusz Krak, dyrektor ds. rozwoju aplikacji w BPSC SA. – Dla klientów BPSC oznacza to przede wszystkim dostęp do nowszej technologii, wykorzystującej najnowsze wersje bazy danych Oracle, zdecydowanie bogatszą funkcjonalność oraz szybsze działanie aplikacji.