ArchiDoc podpisał 5-letnią umowę na obsługę dokumentacji papierowej i elektronicznej z RWE IT Poland. Kontrakt obejmuje digitalizację, przechowywanie oraz udostępnianie dokumentów za pomocą aplikacji online.
RWE IT Poland sp. z o.o obsługuje procesy informatyczne Grupy RWE. W ramach umowy ArchiDoc przejmuje od klienta archiwalną oraz bieżącą dokumentację projektową, zakupową, sprzedażową, finansową i personalną, która następnie jest indeksowana i digitalizowana. Obrazy zeskanowanych dokumentów składowane są w elektronicznym repozytorium, a następnie udostępniane uprawnionym pracownikom RWE IT Poland przez autorską aplikację online INDO.
– RWE IT Poland przetwarza dokumenty i duże ilości danych. Aby usprawnić przepływ informacji, zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które w jednym miejscu zgromadzi wszystkie nasze dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej, a jednocześnie pozwoli odciążyć naszych pracowników – mówi Barbara Szymańska, członek zarządu RWE IT sp. z o.o.
Usługa realizowana dla RWE IT Poland umożliwiła scentralizowanie obsługi całej przetwarzanej przez spółkę dokumentacji, co przyspiesza i ułatwia dostęp do danych. Pozwala to skrócić czas obsługi poszczególnych procesów oraz zoptymalizować koszty operacyjne.
– Bardzo trudno efektywnie zarządzać danymi w ramach rozbudowanej struktury organizacyjnej – mówi Sebastian Barbasiewicz, Key Account Manager w ArchiDoc. – Dzięki naszemu rozwiązaniu spółka Grupy RWE zdobyła wygodne narzędzie do zarządzania i archiwizacji dokumentów. Mamy nadzieję, że widoczne z perspektywy klienta korzyści z wdrożenia umożliwią dalszy rozwój projektu o kolejne usługi z zakresu obsługi back-office.